Wednesday, March 2, 2011

TG PRESIDEN PAS DAN BOB LOKMAN DI MERLIMAU MALAM INI

Tuan Guru Dato' Seri Abdul Hadi Awang akan bersama menggempur dalam PRK Merlimau bermula malam ini. Beliau akan turut disertai oleh Mohamad Sabu dan juga artis terkenal tanah air iaitu Sdr.Bob Lokman. Ceramah kelompok secara besar-besaran ini akan diadakan di UPU Kg.Chinchin Jasin yang juga merupakan kampung halaman calon PAS Sdr.Yuhaizat Abdullah.
Ceramah yang akan dimulakan jam 9.00 malam pastinya akan menjadi medan untuk pengundi mendengar penjelasan berkaitan isu-isu semasa yang boleh menjadi sebagai panduan menangkis fitnah dari BN di Merlimau sekarang ini.










SEMUA RAKYAT MALAYSIA DIJEMPUT HADIR.......


1 comments:

aizam said...

di harap tuan dapat juga bangkitkan isu tanah rezab tnb..kebanyakan tuan tanah di merlimau ini telah di aniaya oleh tnb dengan mengadakan akta tanah rezab tnb...di mana hak tuan tanah di sini...meraka tak dapat memajukan tanah mereka sendiri sedangkasn tnb mengaut untung dari talian kabel yang melalui tanah kebanyakan orang melayu di sini...malah tnb juga menghantar surat supaya di robohkan mana2 bangunan yang memasuki tanah yang di katakan rezab tnb itu...sedangkan itu tanah orang kampung...di man hak tuan tanah...tnb sepatutnya membeli tanah yang di gunakan untuk keuntungan syarikat mereka itu...tnb ber tindak seperti yahudi mempergunakan tanah orang kampung macam hak sendiri dengan akta yang lapuk dan sudah tak relevan...

Post a Comment