Sunday, February 20, 2011

PENGUNDI HANTU : PIHAK TERTENTU MAIN PINTU BELAKANG?

Sumber-sumber maklumat dalaman  memberitahu bahawa terdapat rakyat negara asing akan mengundi untuk memenangkan parti tertentu pada 6 Mac ini. Menurut maklumat tersebut mereka ini akan diberikan dokumen sementara oleh pihak tertentu untuk membolehkan mereka mengundi.

Taktik ini menurut maklumat tersebut telah lama digunakan oleh pihak tertentu untuk menang pada kebanyakan pilihanraya. Bertindak atas maklumat tersebut petugas PAS telah bertindak cepat dan berjaya menjejaki beberapa individu yang telah dikenalpasti akan melakukan kerja terkutuk itu.

Pasukan petugas PAS sudah bersiap sedia untuk menangkap pesalah-pesalah pilihanraya ini dan dalang kepada kes ini sebagaimana yang pernah dilakukan oleh petugas PAS Melaka sewaktu pilihanraya kecil DUN Anak Bukit, Kedah beberapa tahun lalu.

"Kita sudah berpengalaman menangani isu ini dan sekarang kita sudah bersedia dan mempunyai maklumat tentang perkara ini".

"Petugas kita termasuk  bahagian risikan dan 'Polling Agent' sudah bersedia untuk menghadapi sebarang kemungkinan" kata petugas PAS yang tidak mahu dikenali.

Menurut beliau jika pihak tertentu meneruskan kerja jahat ini mereka akan berhadapan dengan kesulitan kerana kita mempunyai bukti yang cukup.

"Kita sudah bersedia dengan pasukan terlatih, mantap dan dengan segala alat canggih untuk mengekang kejahatan ini" tegas beliau.


幽灵选民:某集团走后门?


内部消息指出,将有有外国人会在36日把票投个某政党以致胜。根据此消息,为了让它们能投票,某集团已给予他们临时证件。

根据消息,这种由某集团利用在大多数选举中胜出的伎俩已司空见惯。回教党执行人员已尽最快的行动并成功追踪到了证实将行使这种卑鄙手段的个别者。

回教党执行团已准备好捕抓那些选举的违法者以及这场事件的幕后指使人,就如马六甲回教党曾在几年前吉打州安南武吉州补选时的做法一样。

“我们在处理这种事情发面已很有经验,现在我们已经准备以及拥有关于这起事件的讯息。”

“我们执行人员包括了刺探部门和“选举间谍”,他们已面对一切的可能性”,不愿透露身份的回教党执行员说道。

据他所说,如果某集团继续执行这种邪恶的工作,他们将会面对困难,因为我们已掌握了足够的证据。

“我们已具备了训练团队、不屈不饶的精神以及先进的仪器来阻止这种邪恶行为”,他强调。

0 comments:

Post a Comment