Tuesday, February 22, 2011

BERI PELUANG PR PERINTAH 100 HARI : Ust.Idris Ahmad


Ketua Penerangan PAS Ustaz Idris Ahmad mencabar BN supaya memberi peluang kepada PAS memerintah 100 hari bagi membuktikan segala janji-janji yang digariskan dalam dokumen BUKU JINGGA oleh Pakatan Rakyat.

"PAS mencabar pemimpin BN beri peluang kepada Pakatan dahulu. Beri masa 100 hari kepada kami untuk membuktikan janji Pakatan bukan palsu atau angan-angan," katanya.

"Selepas ini kita akan dengar jawapan daripada pemimpin BN yang resah dengan cadangan yang dibuat di konvensyen dengan tuduhan ini hanya angan-angan Pakatan." ujar Idris.

Berucap sebagai penceramah utama di Unit Peti Undi Kg.Ayer Merbau,Merlimau, Jasin malam tadi, beliau juga menyeru semua pengundi di Dun Merlimau agar memberikan kepercayaan dengan mengundi bakal calon PAS sebagai simbolik tentangan kepada pemerintahan yang sekular dan mengkhianati bangsa Melayu.
 
Kehadiran yang amat memberangsangkan malam tadi di UPU Kg.Ayer Merbau memberikan petunjuk trend sambutan terhadap mana-mana ceramah yang dianjurkan PAS di Merlimau yang bertambah mendapat sambutan yang menggalakkan. Walaupun markaz BN terletak bersebelahan dengan tampat ceramah namun ia tidak menganggu semangat perjuangan para petugas dan penduduk kampung serta pengundi yang khusyuk mendengar segala penjelasan isu-isu semasa oleh semua penceramah di medan PAS. (mzz)
 

0 comments:

Post a Comment