Tuesday, February 15, 2011

BANNER FITNAH : PEMBUATAN YANG TIDAK BERAKHLAK DAN TIDAK BERTAMADUN

Pihak tertentu mula menggunakan taktik lama memasang banner-banner untuk mengaibkan Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim. Banner tersebut di pasang di sebatang jalan di Pengkalan Samak berhampiran masjid.

Senario ini kerap belaku apabila di musim kempen PRK. Mungkin pihak yang memasang banner ini cuba menjatuhkan maruah Datuk Seri Anwar sekaligus boleh menarik sokongan rakyat kepada lawan politik Anwar. 

Apa yang dikesalkan pihak berkuasa sengaja membiarkan banner berunsur fitnah dan tidak berasas ini terus digantung di tempat umum.

Ini berbeza dengan banner-banner yang dipasang oleh penyokong PR yang sentiasa dipantau dan segera diturunkan walaupun banner itu tidak berunsur fitnah dan hasutan.

Adalah diharapkan pengundi Dun Merlimau boleh berfikir secara rasional dan membuat keputusan yang tepat untuk berubah demi generasi yang akan datang.

1 comments:

KYS said...

Kepada petugas PAS/PR jangan lembut hati sangat dengan BN Melaka. Gunakan taktik dan cara yang licik untuk menewaskan mereka dari segala segi. Jangan mengaku kalah, teruskan usaha. They all ni hanya gah diluar tapi hampas di dalam. Saya tahulah sebab saya orang Jasin.

Post a Comment